שאלות ותשובות
בכל הזמנה מצויין טווח ימי העסקים, מחלקת השירות תיצור איתך קשר שהרהיט יהיה מוכן לאספקה.
כן, המוביל ייצור קשר חצי שעה לפני הגעתו. במידה וצריך יותר אפשר לעדכן את שירות הלקוחות.
המרכיב לא יוכל לבצע שירות זה מאחר ועלול לאחר ללקוחות הבאים
לאחר שהודיעו ממחלקת אספקות שהרהיט מוכן לאיסוף, אפשרי ליצור איתנו קשר לשירות לקוחות במספר:
0508835833 ולתאם הגעה
ימי איסוף מוצרים: א-ה בין השעות 10-14 בכתובת דרך חיל השיריון 105
חובה לתאם מראש הגעה
באחריות הלקוח להוביל את המוצרים באופן זהיר ומקצועי.החברה לא אחראית על העמסת הרהיט לרכב ולקשירתו. לאחר שהלקוח חתם שקיבל את הרהיט בשלמותו החברה לא אחראית ולא תינתן אחריות לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה לקויה כמו: מכות, קילופים, שברים, שריטות וכו׳.
במידה וקניתם ספה על אחריותכם למדוד את גודל המעלית ובמידה וחוששים שלא יכנס לבדוק אם יש אופציה לגישה למנוף. התשלום למנוף בנפרד בנוסף לתשלום ההובלה למוביל.
על פי תקנות הגנת הצרכן( ביטול עסקה)תשע״א-2010
יש לפנות לשירות לקוחות שלנו במייל yrgolan.home@gmail.com
או בווטאצפ במס 0508835833
יש לציין את מספר ההזמנה או על שם מי ההזמנה ונשיב בהקדם האפשרי.
אנו מעניקים אחריות מלאה על הריהוט למשך 12 חודשים ממועד האספקה, אחריות זו ניתנת עבור תקלות שנגרמו כתוצאה מאיכות חומרי הגלם או כתוצאה מתהליך הייצור.האחריות אינה חלה על נזק הנגרם על ידי הלקוח כמו שריטות, מעיכות, קילופים, בועות, רטיבות, עובש וכו׳.
מחירון משלוחים והרכבות משתנה בין המוצרים השונים, ניתן לבדוק במחירון הובלה והרכבה.
האתר מאובטח באמצעות תעודת ssl המגנה על האתר
ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בווצאפ בטל 0508835833
לרשום על שם מי ההזמנה, לשלוח תמונות/ סרטון ונחזור בהקדם האפשרי עם תשובה.
כן, אך לא כל הרהיטים באתר מוצגים פיזית בחנות. אולם התצוגה ברחוב גולומב 54 ת״א